Powered By Blogger

Saturday, May 25, 2013

Sequined Velvet Jacket and Jeans


 We had a beautiful rainy day here in New England today. Because my birthday is coming, my wife and my little princess took me out for lunch for an early celebration. Here is the easy "ootd" formula we went for: T-shirt + denim + sequined velvet jacket. Comfortable, cozy and easily chic, even for a four year old young lady!

Tivemos um lindo porém chuvoso dia hoje aqui em "New England". Porque meu aniversário esta bem próximo minhas meninas me levaram pra almoçar fora pra começar as comemorações. Aqui está a fórmula para o "ootd" da minha princesa para um almoço especial com o papai: T-shirt + jeans + blazer de veludo com paetês. Confortável e chic sem muita complicação, até para uma linda garotinha de quatro anos de idade!








No comments:

Post a Comment